FAQ2020-03-23T13:58:07+01:00
01. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?2020-04-02T16:53:21+02:00

Voor alle contactinformatie over de Singer Shop Laren, waaronder de openingstijden van de fysieke winkel, klik hier: contact

02. Hoe gaat de Online Shop met mijn persoonlijke gegevens om?2020-03-23T13:53:50+01:00

We staan garant voor uw privacy. Wij gebruiken de door u opgegeven informatie (zoals naam, adres, telefoonnummer, creditcardnummer) alleen voor het verwerken van uw bestelling en het bijhouden van onze administratie. De informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden van commerciële of niet-commerciële aard, die niet direct gerelateerd zijn aan Singer Shop Laren, zonder dat daarvoor vooraf om uw toestemming is gevraagd. Voor meer informatie, lees verder op onze privacybeleid pagina.

03. Hoe garanderen jullie de veiligheid van de betalingen?2020-04-02T17:37:10+02:00

Wanneer u een betaling doet via onze Singer Shop Laren webshop verloopt deze betaling via onze Safepay provider Multisafepay. Multisafepay staat al meer dan 15 jaar garant voor veilige betalingen door middel van doorlopende technische innovatie. Als Safepay provider stelt Multisafepay tot op de dag van vandaag eenvoud, transparantie en service als belangrijkste kernwaarden. Voor meer informatie verwijzen wij uw door naar onze contact pagina.

04. Zijn de prijzen in de Singer Web Shop inclusief btw?2020-04-02T16:52:42+02:00

Ja, alle prijzen die op onze site vermeld worden zijn inclusief BTW, volgens het Nederlandse tarief. De doorberekende BTW bedragen worden op onze facturen gespecificeerd.

05. Worden er douanekosten in rekening gebracht?2020-03-23T13:54:24+01:00

Het is mogelijk dat u douanerechten en omzetbelasting (BTW) verschuldigd bent als u uw bestelling laat bezorgen buiten de EU. Het gaat in dit geval namelijk om de invoer van goederen. De invoer doet u weliswaar niet zelf, dat doet een koeriersbedrijf voor u, maar via hen zult u dan de verschuldigde douanerechten en belastingen moeten voldoen. Informeer bij uw nationale douane tot welk bedrag er vrijstelling van belasting geldt.

06. Wat zijn de betaalmogelijkheden in de Singer Web Shop?2020-04-02T17:50:19+02:00

Wij accepteren de volgende betaalmethoden: iDEAL en Creditcards, waaronder Mastercard & Visa.
Mocht u niet in het bezit zijn van een credit card of internet bankieren dan kunt u kiezen voor betaling via een overschrijving.
We verzenden geen pakketten onder rembours.

07. Hoe lang duurt het verzenden van mijn pakket?2020-04-03T10:00:49+02:00

De verzending van het pakket binnen Nederland zal binnen 3 werkdagen plaatsvinden, mits de bestelde producten bij ons voorradig zijn. Na het plaatsen van een bestelling gaan wij ons best doen uw bestelling zo snel als mogelijk mee te geven aan de PostNL bezorger. Op dat moment ontvangt u een e-mail met de track & trace informatie van het pakket. Voor levertijden en kosten met betrekking tot verzendingen naar het buitenland, of vragen over de levertijd van uw bestelling verwijzen wij u door naar de pagina Verzenden of onze contactpagina.

08. Mijn order is niet binnengekomen, wat moet ik doen?2020-04-03T15:38:36+02:00

Op de pagina met verzendinformatie vindt u een overzicht van de maximale leverduur van het pakket met uw bestelling. Deze leverduur gaat in vanaf het moment dat u onze verzendbevestiging heeft ontvangen. Als uw bestelling na de maximale leverduur nog niet bezorgd is vernemen we dat graag van u, per email aan webshop@singerlaren.nl of telefonisch: 035 – 5393958.

09. De Singer Web Shop heeft niet alle artikelen die ik heb gezien in de Singer Shop, is het mogelijk deze te bestellen?2020-03-23T13:55:17+01:00

Niet alles is geschikt om te versturen. U kunt de meeste van onze producten bestellen door een aanvraag te verzenden via onze contactpagina. Na aanvraag zal er een mail aan u verzonden worden met de mogelijkheden.
Een zorgvuldige beschrijving van het product helpt onze werknemers bij het samenstellen van uw bestelling. Denkt u aan de vermelding van bijvoorbeeld taalkeuze, maat of kleur. Daarnaast hebben voor de factuur en verzending een compleet adres van u nodig. Na betaling gaan we over tot verzending.

10. Wat is jullie ruilbeleid?2020-04-03T15:37:09+02:00

Als u om welke reden dan ook ontevreden bent over sommige of alle producten die u ontvangen heeft, kunt u ze terugsturen naar de Singer Web Shop om ze te ruilen of om uw geld terug te krijgen. In de doos vind u het bijgeleverde retour formulier. Op dit formulier kunt u aangeven wat de door u gewenste vervolgstap betreft. Stuur vervolgens uw producten met bijgevoegd retour formulier terug naar Singer Shop Laren, Oude Drift 1, 1251 BS Laren. De verzendkosten die u hierdoor maakt vergoeden wij zodra u een e-mail heeft gestuurd naar webshop@singerlaren.nl met een kopie van het verzendbewijs en uw rekening gegevens.

11. Ik heb mijn antwoord niet gevonden in bovenstaande lijst.2020-03-23T13:55:58+01:00

Stuur uw vraag aan ons via de contactpagina, klik hier: contact

Go to Top